سماجی کارکردگی

 

سماجی کارکردگی

FMFB-Pakistan اپنی بنیادی اقتدارکے ذریعے عالمی سطح پر قابل قبول سماجی اقدار اوراشتراک عمل سے مقاصد کی ترجمانی کے لئے کوششوں پر یقین رکھتا ہے۔ FMFB-Pakistan کی سرگرمیوں میں اس کے بیان کردہ مقاصدکو پورا کرنے کے لئے اس کے نظام اور خدمات کو مؤثر بناکر اور متعلقہ تبدیلیوں سے خدمات کے اثرات کا تعین کر کے گاہکوں کے معیار زندگی میں بہتری لانا شامل ہے ۔
گزشتہ چند سالوں کے دوران، FMFB-Pakistan نے سماجی اہداف کے تعین اور حصول کے لئے اپنی اندرونی صلاحیتوں کی تعمیر کے لیے مختلف اقدامات کئے۔ 2009 میں، FMFB-Pakistan نے ہارورڈ یونیورسٹی کے اشتراک سے غربت کی پیمائش اور معیار سے باقاعدہ طور پر باخبر رہنے کے لئے سماجی اشاریوں کو ترتیب دیا ۔ بینک ان سماجی اشاریوں پر سالانہ مکس مارکیٹ کو رپورٹ کرتی ہے۔

کلائنٹ کے طبقات کو سمجھنا

FMFB-Pakistan بہتر طو ر پر اپنے صارفین کو سمجھنے اور صارفین کے طبقات کو جانچنے اور صارفین کی ضروریات کو مد نظر رکھتے ہوئے پروڈکٹس وضع کرنے میں کوشاں ہے ۔ اسی سلسلے میں FMFB-Pakistan نے 2014 سے اپنے تمام قرضہ دار صارفین کو پروگریس آڈٹ آف پاورٹی انڈیکس (IPP) میں اکٹھا کرنا شروع کیا ہے ۔ (ایف ایم ایف بی ایس ) نے بے ربطگی پر قابو پاکرصارفین پروفائلز کے دیگر آبادیاتی اور اقتصادی اشاریوں کے ساتھ اے پی پی کے سکور کی بنیاد پر گاہکوں کو مصنوعات اور خدمات کی فراہمی سے معیار زندگی میں تبدیلی (کیو او ایل )کیلئے استعمال کا اندازہ کرنے کے وقت کے ساتھ ایک انٹرایکٹو ڈیٹا بیس تعمیر کر رہا ہے۔
قرض لینے والے صارفین کے اعداد و شمار کے PPI میں اندراج سے FMFB-Pakistan کے صارفین کی ہدف بندی میں مدد ملے گی اور ساتھ ہی ساتھ سماجی طور پر اپنے صارفین کی ہدف بندی میں مدد ملے گی اور ساتھ ہی ساتھ سماجی اشاریوں میں کسی بھی تبدیلی سے آگاہی حاصل ہو گی۔ FMFB Pakistan ایک متعامل ڈیٹا بیس تیار کر رہا ہے جس کی مدد سے بینک اپنے قرض دار صارفین کو ان کے PPI سکور ، آبادیاتی اور اقتصادی اشاریوں ، بینکنگ پروڈکٹس کے استعمال اور ان کے معیار زندگی میں تبدیلی کی بنیاد پر جانچ سکے گا ۔

معیار زندگی پر اثرات کا سروے

FMFB-Pakistan نے معیار زندگی پر اثرات سروے (کیو او ایل ) کا آغاز کیا تا کہ اپنی مصنوعات اور خدمات کو استعمال کرتے ہوئے صارفین کی زندگییوں میں تبدیلی کا جائزہ لیا جا سکے ۔ اس معیاری تحقیقی مطالعہ کا مقصد ان کی طرف سے FMFB-Pakistan سے لئے گئے قرضوں کے عرصہ کے لحاظ سے صارفین کی زندگیوں میں تبدیلیوں کو سمجھنا اور قرضے کیسے بالواسطہ یا بلا واسطہ صارفین اور ان کے خاندانوں کی زندگی پر اثر انداز ہوتے ہیں ۔ FMFB-Pakistan کو وقت کے ساتھ مخصوص مصنوعات سے صارفین کی زندگیوں پر ہونے والے اثرات اور ان سے رابطوں کو سمجھنے میں مدد فراہم کرتا ہے ،جس کے بعد انہیں تبدیل کرنے اور صارفین کے مفاد کے مطابق ڈھالنے میں مدد فراہم کرتا ہے ۔ معیار زندگی پر اثرات کا پہلا سروے2014 ء میں کیا گیا اور FMFB-Pakistan اس طرح کے سروے ہر دو سال بعد کر رہی ہے ۔

صارفین کے اطمینان کیلئے معیادی سروے اور صارف کے خروج کے سروے

صارف سے سیکھنے، مالیاتی مصنوعات کو قبول کرنے اور تبدیل کرنے کے تجربات ایف ایم بی ایف میں باقاعدہ صوررت میں ہیں۔ایف ایم بی ایف صارفین کے اطمینان کے سروے (سی ایس ایس ) اور صارفین کے خروج کے سروے ( سی ای ایس ) ر وقفے وقفے سے منعقد کرتا ہے تا کہ مخصوص صارفین پر مصنوعات کے مستقبل میں موزوں ہونے کو جانچا جا سکے اور ساتھ ہی ان صارفین کی زندگیوں پر ان مصنوعات کے اثرات کو جانا جا سکے ۔ دونوں سروے یکے بعد از دیگرے ہر سال منعقد کئے جاتے ہیں ۔

سماجی کارکردگی ورکنگ گروپ

FMFB-Pakistan پاکستان مائیکرو فنانس نیٹ ورکس (پی ایم این ) سماجی کارکردگی ورکنگ گروپ ( ایس پی ڈبلیو جی ) کا ایک رکن ہے اور اس صنعت کی ترقی اور بڑہوتری کے منصوبے پر کام کر رہا ہے جس سے یو ایس ایس پی ایم پر عملدرآمد ہو سکے ۔ ایک گروپ کا ایک حصہ ہونے کی حیثیت سے ، FMFB-Pakistan نے یو ایس ایس پی ایم کے تین بڑی سیکشنوں پر کام کرنے کا عہد کئے ہوئے ہے جن میں سے سیکشن 2 یقینی بورڈ ، انتظامی اور ملازمین کے معاشی مقاصد کے حصول کا عہد ہے ، سیکشن 3 صارفین کے ساتھ معاملات کی ذمہ داری ہے اور سیکشن 4 مصنوعات کے ڈیزائن ، خدمات ، نمونوں اور چینلز کی فراہمی ہے ، تا کہ صارفین کی ضروریات اور ترجیحات کو پورا کیا جا سکے ۔ اس ضمن میں FMFB-Pakistan اپنے بورڈ آف ڈائریکٹرز کو معاشرتی مہمات بھی متعارف کرا رہا ہے ۔

چست تشخیص

اپنے صارفین کے ساتھ مضبوط اور پائیدار تعلقات کی تعمیر کے لئے ، صارفین کو برقرار رکھنے اور اضافہ کیلئے اور مالی خطرات کو کم کرنے کے لئے FMFB-Pakistan چست تشخیص کے ذریعے صارفین کی حفاظت کے اپنے دیئے گئے طریقہ کار کے مطابق اصولوں پر کاربند ہے ۔ اپنی صلاحیتوں اور طریقہ کار کا جائزہ لینے ، مقاصد کو پورا کرنے ،معاشرتی طور پر مضبوط رہنے اور معاشی مضبوطی کے لئے FMFB-Pakistan نے پی ایم این کے تعاون سے 2013 ء میں سمارٹ تشخیص کا اقدام اٹھایا ۔ اس تشخص سے FMFB-Pakistan صارفین کے تحفظ کے دو مخصوص علاقوں میں ترقی کا جائزہ لینے کے قابل ہوئی ۔
اس امر کا آغاز کرتے ہوئے FMFB-Pakistan نے 2014 میں ایم ایف ٹرانسپیرنسی کو مطلع کرنے کا کام بھی شروع کیا ۔