شکایت رجسٹریشن

کيا آپ ایک موجودہ صارف ہیں

براہ مہربانی آپشن منتخب کریں
شکایتمشورہ

شکایت کی نوعیت

قرضڈپازٹساکاؤنٹ کی بحالیانشورنسبینک ایسورینسترسیلات زرکاؤنٹر کے معاملاتسارفین کی خدماتجنرل

*: تفصیل

Please Write Correct Answer : + 86 = 91


 

آپ اپنے شکایات کو رجسٹر کرنے کے ليۓ ہمارے: 34778(FIRST)-0800 اس نمبر پر کال کرسکتے ہيں ایک صارف کوئی شکایت ایف ایم ایف بی کے سنٹرل شکایات مینجمنٹ یونٹ میں بھی درج کراسکتا ہے۔

  • سرفیس میل:

مینیجر شکایات مینجمنٹ یونٹ۔

پہلی مائکرو فنانس بینک لمیٹڈ

17 واں فلور ایچ بی ایل ٹاور ، بلیو ایریا ، اسلام آباد۔

  • ہمیں ای میل کریں: complaints@mfb.com.pk
  • ویب سائٹ: http://www.fmfb.pk/complaints
  • فیکس: 2821817 (051) 92+
  • شکایت باکس: شکایت چھوڑنے کے لئے تمام ایف ایم ایف بی شاخوں / اے ٹی ایم میں دستیاب ہے
  • فرسٹ ٹچ بینکنگ: ایف ایم ایف بی موبائل ایپلیکیشن آپ کو شکایت درج کرنے کی اجازت دیتی ہے۔
  • رابطہ سینٹر: 34778(FIRST)-0800

سرمایہ کاروں کی شکایات درج کی جاسکتی ہیں www.secp.gov.pk/ComplaintForm1.asp

CFC – فوکل افراد

سید عبداللہ شاہ گیانی ( آفیسر – اے ٹی ایم آپریشنز ) 0332-5122194 بلال عرفان (یونٹ ہیڈ – ڈی ایف آئی اور ٹیکنالوجی آپریشنز ) 0300-2444234

ڈس کلیمر:

“اگر آپ کی شکایت کو بینک نے مناسب طریقے سے حل نہیں کیا تو آپ اپنی یہ شکایت کو سکیورٹی اور ایکسچینج کمیشن آف پاکستانSECP پر بھی کر سکتے ہیں تا ہم شکایت کرتے وقت اس بات کا خیال رکھیں کہ SECP صرف ان شکایات پہ نظر ثانی کرے گا جن کو حل کرنے کی درخواست کی گئی ہو اور بینک ان کو حل کرنے میں کامیاب نہ ہوا ہو اس کے علاوہ SECP ان شکایات کو حل کرنے کا مجاز نہیں جو اس کی (ریگولیٹری ڈومین) دائرہ اختیار اور استحقاق میں نہ ہو۔ ”