مینیجمنٹ ٹیم

 

Amir-Masood-Khan.jpg

عامر مسعود خان

چیف ایگزیکیوٹیو آفیسر/ پریذیڈنٹ

عامر مسعود خان کنزیومر اور کمرشل بینکاری کے ساتھ ساتھ اسٹینڈرڈ چارٹرڈ بینک،ABN ایمرو بینک اور رائل بینک آف اسکاٹ لینڈ مینجمینٹ میں 22 سالہ وسیع تجربہ رکھتے ہیں۔ایف ایم ایف بی-پی میں شمولیت اختیار کرنے سے قبل انہوں نے وسیلہ مائیکروفنانس بینک کے سی ای او کے طور پر بینک کے قیام میں ایک اہم کردار ادا کیا۔ انہوں نے انسٹیٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن، کراچی، پاکستان سے ایم بی اے کی ڈگری حاصل کی ہے۔

Ali-Raza-Anjum.jpg

علی رضا انجم

چیف آپریٹنگ آفیسر

علی رضاانجم کمرشل اور مائیکرو فنانس بینکوں کی سینئر مینجمنٹ سطح پر رسک مینجمنٹ، کمپلائنس، کریڈٹ، انٹرنل سے متعلقہ معاملات میں23 سالہ وسیع تجربہ رکھتے ہیں۔ FCMA, DAIBP CIA, CISA, CFE, CRISC, CRMA جیسی قومی اور بین الاقوامی تعلیمی قابلیت کے حامل ہیں اور انکے ساتھ ساتھ انہوں نے قائد اعظم یونیورسٹی، اسلام آباد، پاکستان سے پبلک ایڈمنسٹریشن میں ماسٹرز کی ڈگری بھی حاصل کر رکھی ہے۔

واجد علی

ہیڈ ہیومن ریسورس اور ٹریننگ

جناب واجد علی 35 سالہ وسیع تجربہ کے حامل ہیں جو انہوں نے پاکستان ٹوبیکو کمپنی اور خوشحالی بینک کے ساتھ رہ کر حاصل کیا۔ پاکستان ٹوبیکو کمپنی میں اپنے قیام کے دوران آپ ہیڈ آفس اور علاقائ دفاتر میں ہیومن ریسورس سے متعلق مختلف اعلیٰ عہدوں پر فائز رہے ۔ پاکستان ٹوبیکو کمپنی میں آپ کی آخری تعیناتی ایریا ہیڈ آف ریوارڈ برائے جنوبی ایشیاء تھی۔ اس کے بعد آپ کو برٹش امریکن ٹوبیکو کمپنی ، انڈونیشیا میں بطور ہیومن ریسورس این ریوارڈ ایڈوائزر کے تعینات کیا گیا۔ قریباً تین دہائیوں تک پاکستان ٹوبیکو کمپنی میں خدمات انجام دینے کے بعد آپ بطور ہیڈ آف ہیومن ریسورس خوشحالی بینک کے ساتھ وابسطہ ہوئے اور گزشتہ ساڑھے تین برس سے مائیکرو فائنانس کے شعبے سے وابسطہ ہیں۔ آپ پشاور یونیورسٹی سے معاشیات میں ایم اے کر چکے ہیں۔

عادل علی عباسی

چیف فائنانشل افسر

جناب عادل علی عباسی، کاروباری حکمرانی، کاروباری نو تنظیم سازی، تدبیرانہ حکمتِ عملی کی تخلیق اور عملدرامد، خزانہ کا انتظام ، اقتصادی تجزیہ سازی اور ٹیکس ادائگی سے متعلق منصوبہ بندی جیسے معاملات میں 14 سالہ وسیع تجربہ کے حامل ہیں۔ اس سے قبل وہ IGI فائنانشل سروسز کے ساتھ بطور چیف فائنانشل افسر و کمپنی سیکریٹری کام کر رہے تھے۔ تین سال تک وہ آلمیڈ گروپ آف کمپنیز کے ساتھ بطور گروپ فائنانشل کنٹرولر / ہیڈ آف لیگل اور A.F Ferguson & Co چارٹرڈ اکاؤنٹینٹ (PwC Pakistan)کے ساتھ بھی کام کر چکے ہیں۔ وہ ایک چارٹرڈ اکاؤنٹینٹ ہیں۔ وہ کراچی یونیورسٹی سے قانون کی ڈگری حاصل کر چکے ہیں۔

سید جلال شاہ احمد

چیف انفارمیشن آفیسر

جلال اپنے ساتھ 20 سال متنوع ٹیکنالوجی کے تجربات لائیں ہیں. اپنے کیریئر کے دوران انہوں نے آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ کو جدید بنایا، بحالی کے بنیادی ڈھانچے اور جدید ٹیکنالوجی کو متعارف کرایا. ایف ایم ایف بی میں شامل ہونے سے پہلے جلال نے سروس سیلز کارپوریشن میں 4 سال تک چیف انفارمیشن آفیسر کے طور پر کام کیا. انہوں نے 10 سال تک واردٹیلی کام کے ساتھ مختلف عہدوں پر کام کیااور سیکورٹی کی قیادت اور اسٹریٹجک منصوبہ بندی، کاروباری طریقے کار کی عمل درآمد، تکنیکی کنٹرول اور تعیناتی سیکورٹی مینجمنٹ ڈھانچے کے کاموں کے ذمہ داررہے. آخری وقت میں وارد میں ڈائریکٹر آئی ٹی گورننس اور سیکورٹی کےعہدےپرفائز تھے۔ اپنے پروفیشنل کیریئر کے دوران انہوں نے نیشنل ڈیفنس ڈیپارٹمنٹ کینیڈا کے ساتھ بھی 3 سال تک کام کیا۔ جلال نے نیشنل کالج آف بزنس ایڈمنسٹریشن اور ایکنومیئز لاہور سے ایم بی اے / ایم آئی ایس کی ڈگری الگنون کالج اونٹاریو سے حاصل کی. وہ لیڈز آفیسر آنفارمیشن سیکورٹی مینجمنٹ سسٹم، مائیکروسافٹ سرٹیفائد سسٹم انجنیئر اور لیڈ آڈیٹر کوالٹی مینیجمنٹ کی سرٹیفیکیشن بھی رکھتے ہیں

سہیل ملک

چیف ڈیجیٹل اینڈ فائنانشل انکلوژن آفیسر

جناب سہیل ملک ڈیجیٹل فائنانشل خدمات ،بالاےَشاخ بینکاری اور فائنانشل انکلوژن کے شعبوں میں 17 سالہ تجربہ کے حامل ہیں۔ اس دوران آپ صفِ اول کے کمرشل اور مائیکرو بینک کے ٹیلی مواصلات کے شعبوں میں متعدد اعلیٰ عہدوں پر تعینات رہ چکے ہیں۔ آپ نے اپنے فنی سفر کا آغاز 1999 میں سٹی بینک سے کیا، جس کے بعد آپ نے متعدد بینکوں کے ٹیلی مواصلاتی شعبوں میں اپنی خدمات انجام دیں۔ آپ کی گزشتہ تعیناتی بطور ہیڈ ڈجیٹل فائنانشل ڈویژن FINCA مائیکرو فائنانس بینک کے ساتھ تھی۔ آپ پریسٹن انسٹیٹیوٹ آف مینیجمنٹ سائنس سے ایم بی اے مارکیٹنگ کی ڈگری حاصل کر چکے ہیں۔

محمد عمران راؤ

صدر عملیاتِ بینکاری

جناب محمد عمران راؤ بینکاری عملیات اور ٹیکنالوجی میں 24 سالہ تجربہ رکھتے ہیں۔ وہ مسلم کمرشل بینک اور بینک آف پنجاب جیسے پاکستان کے نامور بینکوں کے ساتھ کام کر چکے ہیں۔ وہ ہول سیل کاروبار، بیرونِ ملک بینکاری، قرضہ جات، کاروباری یکسوئ اور عملی خدشات کے شعبوں میں خصوصی مہارت رکھتے ہیں۔ آپ فلپائن اسکول آف بزنس ایڈمنسٹریشن، منیلا سے ایم بی اے اور کراچی یونیورسٹی سے بی اے کی ڈگریاں حاصل کر چکے ہیں۔اس کے علاوہ آپ بینکاری سے متعلق متعدد ملکی اور غیر ملکی سر ٹیفکیٹ بھی حاصل کر چکے ہیں۔

محمد اسد ابدال

ہیڈ، مواصلات

محمد اسد ابدال صارفین، ریٹیل اور برانچ لیس بینکنگ میں 16 سال سے زیادہ تجربے کے حامل ہیں جس میں پاکستان میں معروف مالیاتی ادارے، یعنی سٹینڈرڈ چارٹرڈ بینک، یونین بینک، سٹی بینک اور یونائٹیڈ بینک لمیٹڈ شامل ہیں. اسد نے ایف ایم ایف بی-پی میں 2012 میں شمولیت اختیار  کی اور مصنوعات کی ترقی اور ریسرچ ڈیپارٹمنٹ کی قیادت کی. اسد گزشتہ 5 سالوں میں بینک کی طرف سے شروع تمام اہم مالی مداخلت کے پیچھے کلیدی مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں. اس سے قبل اس  پیشے میں  اسد ایک کارپوریٹ ٹرینر تھا اور ان کے گاہکوں میں ہانگ کانگ شنگھائی بینکنگ کارپوریشن (ایچ ایس بی سی)، سعودی پاک بینک، APTECH پاکستان اور مائیکروسافٹ مصدقہ تکنیکی تعلیم مرکز (ٹی ای سی) شامل تھے. اسد نے کراچی یونیورسٹی سے بیچلر ڈگری حاصل کی ہے اور یہ ٹیکنالوجی کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں، ان کو مائیکروسافٹ مصدقہ پروفیشنل (ایم سی پی) اور ایشیا پیسفک انسٹی ٹیوٹ انفارمیشن ٹیکنالوجی (APIIT) کے کمپیوٹر انجینئرنگ ڈپلومہ سمیت انفارمیشن ٹیکنالوجی کے مختلف شعبوں میں تجربہ  حاصل ہے.

یاسر مسعود

کمپنی سیکریٹری اور جنرل کاؤنسل

جناب یاسر مسعود کارپوریٹ قانون اور قانونی حکمرانی میں چودہ سالہ وسیع تجربہ کے حامل ہیں۔ وہ قانون کے شعبے میں اندرونِ ملک اور بیرون ملک اپنی خدمات انجام دے چکے ہیں۔ وہ تدبیراتی قانونی مشورہ سازی ، پیچیدہ معاملات پر گفت و شنید، کاروباری مشورہ جات کے شعبوں میں خصوصی مہارت رکھتے ہیں۔ انہوں نے جون 2017 میں ایف ایم ایف بی- پی کے ساتھ کام کا آغاز کیا، جبکہ اس سے قبل وہ LMK ریسورس پاکستان پرائیویٹ لمیٹڈ کے ساتھ بطور جنرل کاؤنسل وابسطہ تھے۔ انہوں نے برطانیہ کی Wolverhampton یونیورسٹی لندن کے Holborn کالج سے ایل ایل بی آنرز کی ڈگری حاصل کر رکھی ہے۔

Ayesha-Baig.jpg

زہرہ خلیق دینہ

ہیڈ، رسک  مینیجمنٹ

زہرہ کمرشل اور شریعہ کمپلائنٹ بنکنگ کے تمام تر انتظامی امور میں 23 سالہ متنوع تجربے کی حامل ہیں۔وہ بنیادی طور پر انٹرپرائز وسیع رسک  مینیجمنٹ کے شعبے کی ماہر خاتون ہیں۔ پاکستان میں بینکر کے انسٹیٹیوٹ سے بنکنگ ڈپلومہ کے ساتھ ساتھ بزنس ایڈمنسٹریشن (IBA) کراچی کے انسٹیٹیوٹ آف پاکستان سے ڈگری حاصل کی ہے۔جبکہ مختلف دیگر مقامی اور بین الاقوامی سرٹیفکیٹ کی بھی مالک ہیں۔

IMG_12052015_114544

چوہدری احسان محمود

ہیڈ کمپلائنس

چوہدری احسان محمود 13 سال سے زائد عرصے سے بینکنگ کی صنعت کا حصہ رہے ہیں۔ ایف ایم ایف بی- پی میں شمولیت اختیار کرنے سے پہلے انہوں نے فراڈ اینڈ فورجری، آپریشنل اور مارکیٹ میں پیش آنے والی مشکلات، انٹرنل آڈٹ اور مختلف بینکوں میں کریڈٹ رسک کے محکموں میں خدمات انجام دیں۔تعلیمی قابلیت کے لحاظ سے وہ ACMA inter.اور فنانس میں اسپیشلائزیشن کے ساتھ MBA کی ڈگری کے مالک۔ انہوں نے کریڈٹ اور مارکیٹ سے متعلقہ مشکلات، دھوکہ دہی اور جعلسازی، اندرونی کنٹرول اور بینکاری بحران کی روک تھام کی تخفیف کے شعبوں میں تربیت حاصل کر رکھی ہے۔انہیں انتظامیہ سے متعلقہ ترقی کے پروگراموں کی ڈیزائنگ میں بھی مہارت حاصل ہے۔حال ہی میں انہیں ہیڈ کمپلائنس کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔

محمد صدیق

صدر شعبہِ اندرونی آدٹ

جناب محمد صدیق احمد ایک تجربہ کار آڈیٹر ہونے کے ساتھ ساتھ فراڈ کی جانچ کرنے کےماہر بھی ہیں۔ وہ جنوبی ایشیاء ، افریقہ، لاطینی امریکہ اور متحدہ امریکی ریاستوں میں متعدد بین الاقوامی اداروں میں کام کرنے کا چودہ برس سے زائد کا تجربہ رکھتے ہیں۔ وہ بطور آڈیٹر FINCA انٹرنیشنل کے وسیع و عریض نظام میں متعدد عہدوں پر کام کر چکے ہیں۔ اس کے علاوہ وہ Big 4 – KPMG اور ایک صف ِ اول کی مواصلاتی کمپنی کے ساتھ بھی وابسطہ رہ چکے ہیں۔ انہوں نے بین الاقوامی معیار کے اندورنی آڈٹ ، رسک مینیجمنٹ اور انسدادِ فراڈ کے نظام ترتیب دئیے اور ان کا عملی نفاذ بھی کیا۔ اس کے علاوہ انہوں نے متعدد ممالک میں پیچیدہ فراڈ کے معاملوں کی جانچ بھی کی۔ جناب محمد صدیق احمد ایک ایسوسئیٹ چارٹرڈ سرٹیفائڈاکاؤنٹینٹ (ACCA)، سرٹیفائڈ فراڈ ایگزامینر (CFE)، سرٹیفائڈ پروفیشنل انٹرنل آڈیٹر اور سرٹیفائڈ فائنانشل کنسلٹینٹ بھی ہیں۔